hatikering&co

hatikering&co

Followers

Tuesday, May 3, 2011

kenape 5 haribulan 5

huh... ( sori, terpaksa mengeluh dulu sebelum MS mampu menaip entry kali ini )

salam 1 blogger sekalian, tajok entry hari ni bukan berkaitan nombor ekor ataupun ape2 nombor yang boleh membawa kepada perkara-perkara khurafat ye. ini adalah satu tarikh keramat yang amat membawa kepada keadaan yang tidak selamat mungkin..

ape kejadahnye ngan 5-5 nie ?? besday MS ke ?? oh no. bukan bukan bukan..

kalo korunk nak tahu, 5-5 nie last paper exam tok sem ke empat MS doket umt nie. paper tanak lak killer kan. tapi penyebab kepada gejala mengeluh seperti yang telah berlaku diatas adalah ketibaan nya paper killer ini pada saat2 penutupan kertas dibantui pula oleh jurang masa yang agak lama menyebabkan satu penyakit yang amat dasat telah menular. ye,. penyakit malas...

malas.. bukan MS pinta kau datang. seru apatah lagi kan. tapi, entahlah, x malu. datang tak diundang..

last paper bukan paper biasa. mungkin saiznya sama kot A4, tapi subjeknye adalah BIOTEKNOLOGI AKUAKULTUR. orite, abaikan yang pasal akuakultur kat belakang tuh. BIOTEK tu MS highlightkan..

bukan sebab BIOTEK itu MS malas, tapi sebab mentaliti barang kali. dok pikir yang subjek nie payah menyebabkan ianya menjadi sukar... ?? maybe kot. yealah, tapi memang susah pun.. bace sukar nak paham, tu yang jadi malas tuh. mud bole berubah2.. hehe ( mcm ayat iklan yuna lak ase... hehe )

oke la. da malas jugak nak taip lagi, mungkin sebab MS taip perkataan biotek berulang kali kot tadi ( ala, taip lagi nie.. ish ) lagi malas la... hehe  chow luh...

sebelum tuh.. jom layan lagu neh.. hak hak hak... ( oarang kate otak malas ni gle2 sket... layan aje la... kui kui )




bubai... _(",)
p/s ;- ada ubat nak kasi rajin x ??? share plizzzz ^_^

2 comments:

  1. hoho.all da best ye. 5hb 5 tu furst paper sy.huwaaa~

    ReplyDelete
  2. kasik bunuh paper neh esk!!! pastu bakar nota die trus!!!

    ReplyDelete