hatikering&co

hatikering&co

Followers

Saturday, December 4, 2010

aku maseh disini.. (T_T)

04 disember 2010
aku maseh disini, walopom dah 3 hari ak merdeka, owang laen da stat cuti, dah balik kampung,
aku maseh berade di rumah sewa neh,
hujan! hujan! hujan!
bilakah kamo nak berenti neh??
aku mahu pulang, nak balik kampung..

kat cni sejok, nak makan pom payah,
nak pegi makan kne mandi dulu, basah, sejok,
balik makn kne redah hujan lagi,
sampai umah perut da lapar balik....
dugaan, dugaan...

esok aku tekad,
hujan ke x hujan,
aku mahu pulang, nak balik jugak,
tolong jangan halang aku,
hujan air je, paling- paling terok basah je,
tapi.....

ermm,,, dah dah,,
x nak pikir lagi,
esok aku tetap mahu pulang....
.........tetttt.......

mR.smiLe_(",)

1 comment:

  1. jangan balik kalo ujan....bahaye!!kalo nk blk jgk..tnggu ujan reda skit....=_=

    ReplyDelete