hatikering&co

hatikering&co

Followers

Thursday, December 30, 2010

Jawaban kepade soalan

Da lame tak mengbelogkan diri, tibe2 membuke belog, cik meknie n cik dayah nano ha3x mengtag eden dalam post bile ntah. Maklum la, lame hibernate… lalala

1. Pernah tak anda rasa cool?
Penah lak ak hot??? Rasenya aku memang da selalu cool je kot.. kan3x
Nanti aku kate lebey2 korang kate aku xde perasaan lak…. ~ngee


2. Upload wallpaper yang anda guna sekarang.
Wallpaper apekah?? Soklan tergantung neh.. wallpaper dinding ka? Enset ka?
Tapi takpe la, dari yang aku paham, wallpaper laptop la kan.. nie aku da UPload.. haha



3. Cerita pasal wallpaper tersebut
Citer..?? takkan x kenai kereta kot..? nie la kereta idaman aku buat masa ini.
~Skyline GTR~

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
Pizza yang btol2 pizza tu ker, pizza yang bole dapat kat sweeden tuh?? Hehe. Kalo yang sweeden punya tu selalu la makan, tapi tak pernah catit la tarikh dan masanya.
Kalo yang pizza yang ada cop pizza hut tue, last aku mamam time aku form 5 kot. Tu pom abang sedare aku yang blanjer… hahaha ~nyum3x


5. Lagu paling terbaru yang anda dengar
Danger line – Avenged 7fold
Buried alive - Avenged 7fold

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
Wa,.. aku busy dok umah neh, mengalahkan YB..haha. aktvt ak adalah
i-                    Dok mengadap 2 kotak hitam nie tanpa jemu,
TV- semua citer aku layan, LAPTOP- berusaha menghabiskan cter gundam buat kali ke2 ++ maen game.. haha
ii-                  tanam anggur sambil menghabeskan beras dirumah,
iii-                petang2 keje kejar bola, dah dapat sepak…
iv-                last but not least, jalan2, ronder2 sedekah kat kejaraan.. (cukai minyak moto kan da mahal sekarang..haha)

7. Selain nama sendiri anda dipanggil dengan panggilan apa?
Ermm.. sebut pasi name, da lame botol da orng tak panggil nama penuh aku, last time darjah satu kot, mase cikgu nak cek kedatangan… (@_@)
Yang selalu dengar, mery, meri, mry, …. Cume cg sains aku time sekolah rendah je yang panggil aku ngan name sepu… haha (acu cuba try test korunk sume panggil aku sepu lak… haha)


8. Tag lagi 5 orang.
- engkau dan sesuatu…
- penjual rojak buah…
- harihari ko
- eN.malangKEsiang
- siMACHO yang da HANCUR…

9. Siapakah blogger no.1 kepada anda?
Sesape yang selalu update blog die, die la yang no1. Semua aku bace.. haha


10. Katakan sesuatu kepada orang no.5.
Ang da kurus ke woii??? (oppss.. tertanya la plak..)~ ngee


11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
Biarlah hanya aku dan dia yang mengetahui…. hahaha
(sape2 yang tahu tolong nyatakan weh….)

12. Bagaimana pula dengan no.2?
Neh adek omroom aku dan roommate aku time form 5.. want more..???


13. Kata-kata cinta untuk orang no.4?
Saye bukang gay.. saye normal.. saye pencinta wanita… haha (yang saye tahu die ngah nak ejes awek bru, tapu sape, itu yang saye tak tahu….. haha) ~kan da terheboh…hoho


14. Berikan 5 perkara tentang orang yang tag.
-perempuan
- cosmate aku
- kedah pure n teganu pure
- pakai google..( hehe )
- waras.. itu yang penting….. hahaha

1 comment: