hatikering&co

hatikering&co

Followers

Friday, April 22, 2011

wtf of emo...

salam. entry kali ini xde kene mengena antara insan yang masih bernyawa mahupun yang sudah meninggalkan dunia fana ini.. *(al_Fatihah pada insan-insan y berkenaan...) amin-amin ya robbaalamin..

oke.. emo nie kalo MS tak bagi definisi pom MS rase sume tau kan hape mende alah nie. so, nak tanye u alls la.. ce, kuar key ell la plak. tak tak.. betul betul nak nanye nie. perlu ke menjadi emo nie dalam kehidupan seharian mahupun dalm kehidupan bermasyarakat nie ??? perle ke ?? ( emo org jadi ke ??) agak kompius gak la.. huhu

Cik lijah, cik timah dan juga cik taylor swift sepakat menyatakan PERLU... y?
~ yela, amat perlu. kalo tak emo orang laen x tahu yang kite ni ngah marah ke, ngah tak puas hati ke ape ke.. so. senang cite emo is perlu... oke.

oke oke.. MS trime pendapat cik cik sekalian. jap jap.. ade owng nak bg pendapat la..

~ emo.. nak marah2 bole je, tapi perlu ke buat muke mintak pelempang ?? sumpah, setan pun takot nk tego k. malaikat apatah lg, lari nyorok belakang pintu ase. so, ade pape jgn tunjuk emo lah tak. x puas hati cakap..

" weh bro... lu cakap senang la. ce buat tengok.. "

yela.. aku x cakap ak seperfect macam yang ak sebut tu.. tp, drpada kita emo, pendam, wat muke xle bla. baek kite luahkan. cakap slow. maybe ade insan yang bakal memahami. tak sume ornag ade batu atas kepala ma..
sory la.. MS x sempat nak tny ape name insan y mengomen td.. blah mcm tu je.. tak beradap sungguh..

so.. ape cter emo korng >??? ce cite ce cite

karangan oleh mister smile....(MS)

1 comment:

  1. susah nak elakkan diri dari emo ni..huhuhu

    ReplyDelete