hatikering&co

hatikering&co

Followers

Saturday, January 22, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

Contest datang lagi.. oh yeah.. terima kaseh daun keladi kepada saudara serinditMerah kerane dengan rela dan tanpa kebenarannye mengtag aku untuk menjoinkan diri dalam contest *sebok wat-wat x rela lak kan kene tag*menyampah* haha
okeh, straight to da point senang citer. contest ini bertemakan gambar hitam putih. mengape die nak gambar yang itam putih. entah la, mungkin die ini salah seorang peminat cite-cite 30 an kot. tak pom die ni salah seorang ahli buta warna..*opps..* hehe dah2. cukup la dulu dosa untuk hari ini. ampun cik gadis bermate coklat.


ops.. terlupa. pada insan-insan yang terase nak menjoinkan diri kedalam contest ini boleh lah meringankan tangan menekan-nekan kat gambar diatas. kalo x boleh. klik sini

setelah menjadi pengikut yang ke sembilan ratus dua belas, dan syarat yang ke tiga aku kena nyatakan apekah yang aku nak buat dengan duet Rm1oo *kalo menang la.. hehe* rm100.. besar jugak tuh nilai die, boleh la buat beli kasut futsal baru seperti yang telah diwar warkan pada post-post yang lalu. itu saja. ok. mekaseh.


....hitam dan putih.....

sekarang:- peraturan no 4. yang menyatakan "4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !"
jadi, dengan bangga aku nak mengtag ialah..


2 comments:

  1. aku semakin xmemahi permainan korang..
    hahaha

    ReplyDelete
  2. salam.. hye :) terima kasih join contest !
    good luck yaaaaa :)

    ReplyDelete